سيپوركس سيپوركس .

سيپوركس

بررسي زلزله و بلوك هبلكس

زلزله و بلوك هبلكس

بلوك هبلكس

در اولين بخش از محتواي زلزله و بلوك هبلكس به معرفي بلوك هبلكس مي پردازيم. بلوك هبلكس يكي از مصالح ساختماني است. اين بلوك از تركيب مصالحي همچون آهك، سيمان، پودر آلومينيوم و سيليس تشكيل شده است. بلوك هبلكس به نام هاي بلوك سبك، بلوك aaC هم شناخته مي شود. اين بلوك ها از كاربردهاي بسيار زيادي در صنعت ساختمان سازي برخوردار مي باشد.

خواص و ويژگي هاي اين بلوك موجب شده است تا از كاربرد گسترده و وسيعي در تمامي صنايع برخوردار باشد. از اين بلوك هاي سبك معمولا در داخل و بيرون ساختمان استفاده مي شود. ساختار اين بلوك ها موجب شده است كه نصب و استفاده از آن ها به راحتي و با سرعت زيادي انجام شود. با استفاده از خريد بلوك هبلكس ديگر نيازي به عايق كشي مجدد نمي باشد.

معرفي خصوصيات و ويژگي هاي بلوك هبلكس

در اين بخش از محتواي زلزله و بلوك هبلكس به معرفي خصوصيات و ويژگي هاي آن مي پردازيم. بلوك هبلكس داراي مشخصات و ساختار مخصوص به خود مي باشد. اين خصوصيات بلوك هبلكس موجب شده است تا استفاده از آن در اكثر صنايع داراي مزاياي بسيار زيادي باشد. از جمله ي اين ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

عايق بودن: از بلوك هبلكس به دليل ساختار خاصي كه دارد، مي توان به عنوان عايق هم استفاده كرد. چون اين بلوك ها مي توانند عايق بسيار خوبي در برابر گرما، سرما و صدا باشند.
غير اشتعال بودن: به دليل عناصر به كار رفته در توليد اين بلوك ها، بلوك هاي هبلكس غير اشتعال بوده و مي تواند از آتش سوزي و گسترش آن جلوگيري به عمل آورد. كندي هدايت بلوك هبلكس براي گرما و انتقال آتش از ديگر ويژگي هاي بلوك هبلكس به شمار مي آيد.
سبك بودن: از ديگر ويژگي ها و خصوصيات بلوك هبلكس در وزن پايين آن نسبت به آجر و ديگر مصالح ساختماني است. اين ويژگي موجب سبك شدن وزن سازه در زمان زلزله مي شود و از بروز خسارت هاي جدي و ريزش ساختمان جلوگيري به عمل مي آورد.
مقاومت: يكي ديگر از ويژگي هاي بلوك هبلكس مقاومت بالاي آن مي باشد. سازه هايي كه با بلوك هبلكس ساخته مي شوند، در برابر زمين لرزه و تنش هاي بيروني مقاومت بسيار بالايي از خود نشان مي دهند. بلوك هبلكس موجب مقاوم سازي در برابر زلزله مي شود.
قيمت بلوك هبلكس: بلوك هبلكس با توجه به مزايايي كه دارد، از قيمت پايين تري برخوردار است.

مزاياي بلوك هبلكس

مقاومت بلوك هبلكس در برابر زلزله

سومين بخش از محتواي زلزله و بلوك هبلكس را به توضيحي در مورد مقاومت بلوك هبلكس در برابر زلزله اختصاص داده ايم. به اين صورت كه، بلوك هاي هبلكس از آن جايي كه در دسته ي بلوك هاي سبك مي باشند، بهترين گزينه براي افزايش مقاومت ساختمان در برابر زلزله به شمار مي آيند. در صنعت ساختمان سازي علاوه بر مقاوم سازي ساختمان بايستي به سبك بودن وزن سازه هم توجه كرد.

سبك سازي سازه از جايگاه ويژه اي در فعاليت هاي عمراني برخوردار است، چون اين امر خسارات زلزله را كاهش مي دهد. هر اندازه يك سازه از وزن كمتري برخوردار باشد، در ساخت، زمان و ميزان انرژي فني ساخت و ساز صرفه جويي به عمل خواهد آمد. يكي از مهم ترين مصالح مورد استفاده در ساختمان سازي، بتن مي باشد. اسكلت هاي بتني هم متشكل از بلوك و آهن هستند. براي سبك سازي سازه و افزايش مقاومت آن در برابر زمين لرزه از بلوك هاي هبلكس استفاده مي شود. علت سبك بودن اين بلوك ها، تزريق هوا به بتن تشكيل دهنده ي آن و ايجاد تخلخل توسط حباب هاي ريز هوا مي باشد.

تاريخچه ي بلوك هبلكس

دكتر يوهان آكسل اريكسون در سال 1920 ميلادي در كشور سوئد اقدام به ارائه ي تحقيقاتي در مورد توليد مصالح به روز و جديد ساختماني همچون بلوك هبلكس نمود. اين معمار سوئدي سعي در توليد يك متريالي با كارايي و كيفيت بالا و مقاوم در برابر فشار، آتش سوزي و … نمود. او با تركيب عناصر مختلفي مانند گچ، آهك، سيمان، پودر آلومينيوم ساختاري شبيه به اسفنج را توليد كرد.  اين ساختار مقاوم و اسفنجي، بلوك هبلكس نام گذاري كردند كه بعد از مدت زماني به نام تجاري سيپوركس در آمد.

كاربرد بلوك هاي هبلكس

كاربرد بلوك هاي هبلكس را در اين بخش از محتواي زلزله و بلوك هبلكس مورد بررسي قرار مي دهيم. بلوك هبلكس به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد، بيشتر در صنعت ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرد. امروزه بيشتر مهندسان  و معماران براي ساخت سازه هاي ضد زلزله اقدام به استفاده از اين بلوك ها مي كنند.

اين بلوك ها علاوه بر افزايش مقاومت سازه، مانند يك عايق هم در ساختمان عمل مي كند. به اين صورت كه، در اماكني كه خطر آتش سوزي وجود دارد، از اين بلوك ها بيشتر استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي منحصر به فرد و بسيار مهم بلوك هاي هبلكس مي تواند در استفاده از آن براي ساخت كانال هاي حرارتي اشاره كرد. اين بلوك ها به دليل خاصيت عايق حرارتي كه دارند، به راحتي و با اطمينان خاطر در ساخت كانال هاي حرارتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

بررسي زلزله و بلوك هبلكس

پروسه ي توليد بلوك هبلكس
در محتواي زلزله و بلوك هبلكس نوبت به بررسي نحوه ي توليد بلوك هبلكس مي رسد. به صورت كلي پروسه ي توليد بلوك هبلكس طي مراحل مختلفي انجام مي شود كه به شرح زير است:

تركيب مواد و تهيه ي ملات: مواد اوليه ي ساخت بلوك به نسبت هاي مشخص با يكديگر تركيب مي شوند تا ملات مورد نياز تهيه شود.
عمل آوري ملات: در اين مرحله قالبه ها به لايه ي نازكي از روغن آغشته مي شود تا مانع چسبندگي ملات به قالب شود. سپس ملات ها در داخل قالب ها ريخته مي شود. با واكنشي كه پودر آلومينيوم با آب و گچ ايجاد مي كند، ملات مورد نظر منبسط مي شود. درد زمان انبساط ملات حجم اوليه تا سه برابر افزايش پيدا مي كند.
كيورينگ: بعد از گذشت 240 دقيقه در مخازن تحت فشار، عمل كيورينگ شروع مي شود.
برش و بسته بندي: بعد از كيورينگ و جداسازي بلوك ها از قالب، با توجه به سفارش هاي پذيرفته شده، ابعاد بلوك ها برش داده مي شود و به خط بسته بندي منتقل مي گردد.
 


sara naderi


برچسب: بلوك هبلكس، بلوك سبك، بلوك سيپوركس، زلزله، انواع بلوك، بلوك عايق، بلوك aac،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۳:۰۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

بلوك سيپوركس

بلوك سيپوركس چيست؟

براي معرفي بلوك سيپوركس لازم است ابتدا مفاهيم ديگري را تعريف كنيم.
بلوك سبك به طور كلي به بلوكي گفته مي‌شود كه با شيوه‌اي خاص نسبت جرم به حجم يا چگالي آن كاهش يافته باشد.
روش اول براي سبك ساختن بلوك‌ها، افزودن سبك‌ دانه به آن هاست كه به اين بلوك‌ها LAC مي‌گوييم.
در روش دوم، بلوك با انجام واكنش شيميايي و يا توليد كف به چگالي پايين‌تري دست مي‌يابد.
اين بلوك به CLC معروف است. بلوك AAC نوعي از همين بلوك‌ هاست. (AAC = Autoclaved Aerated Concrete)
سيپوركس يك نام و برند تجاري براي بلوك سبك AAC است.
(Siporex = Silic Pore Expasion) اين بلوك‌ها متخلخل هستند و در دستگاه‌هاي اتوكلاو عمل‌ آوري مي‌شوند.

مشخصات بلوك سبك سيپوركس

نحوه‌ي ساخت بلوك سفيد سيپوركس به اين شكل است كه ابتدا سيليس و آب را در دوغاب­‌هاي بزرگ مخلوط مي‌كنند.
ساختاري گِل‌مانند توليد مي‌شود. سپس آهك و سيمان خشك را به آن مي­‌افزايند.
غلظت ماده­‌ي حاصله بايد مناسب باشد؛ نه خيلي خشك و نه رقيق.
سپس در مرحله­‌ قالب­‌گيري قالب­‌ ها را تا نيمه از ماده، پر و هوادهي مي­‌كنند.

مشخصات بلوك سبك

در اين قسمت فعل و انفعالات شيمياييِ به­‌وجود­آمده به توليد حباب­‌هاي هوا، درون تركيب مي­‌انجامد.
در اين مرحله لازم است با استفاده از تجهيزات و مراقبت‌هاي تخصصي، از صعود حباب‌ها به سطح مايع جلوگيري شود.
اين فرآيند در دماي C°70  رخ مي­‌ دهد.

مزاياي بلوك سبك سيپوركس

اين بلوك‌هاي عايق مناسب براي رطوبت، گرما و سرما و صدا هستند. همچنين در برابر آتش‌سوزي و حريق مقاومند.
ويژگي مثبت ديگرشان، مقاومت در برابر زلزله است.

بيشتر بدانيد: 10 نكته مهم براي مقاوم سازي ساختمان در برابر زلزله
بلوك سبك سيپوركس براي اجرا نياز به نيروي كار ماهر ندارد و كار با آن بسيار ساده است.
مدت زمان مورد نياز براي ساخت يك ديوار با مصالح ساختماني سيپوركس بسيار كمتر از مصالح مشابه آن است.

تفاوت سيپوركس با هبلكس

خيلي از افراد گمان مي كنند كه اين دو بلوك ساختماني با هم فرق دارند.
در صورتي كه هيچ اختلافي با هم ندارند و مواد تشكيل دهنده آن ها يكي مي باشد.
تنها اختلاف سيپوركس با هبلكس در نام تجاري آن هاست. سيپوركس يا هبلكس هر دو از مواد مشابه ساخته مي‌شوند و تنها تفاوت آن ها در برندينگ آن است.

قيمت بلوك سيپوركس

اگر قصد خريد بلوك هاي سيپوركس را داريد بايد بدانيد اگرچه بلوك سيماني سيپوركس قيمت بيشتري از ساير مصالح دارد، اما استفاده از آن در ساخت و ساز، در فرآيند هزينه‌ها صرفه‌ جويي مي‌كند.
بلوك سبك Siporex بيش از ۸۰ سال است كه در اروپا مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
تعداد شش بلوك سبك سيپوركس معادل شانزده بلوك سيماني است.
اين بلوك‌ها علاوه بر افزايش سرعت عمل و دقت اجرا، با حذف گچ و خاك و ملات ماسه و سيمان، باعث كاهش بار مرده‌ ساختمان مي‌شوند.
با استفاده از اين بلوك ها ميزان مصرف آهن‌آلات، ميلگرد و بتون را به حداقل مي‌رسانند.
طبق تاييديه‌ مركز تحقيقات مسكن و شهرسازي و نتيجه‌ آزمون آزمايشگاه آكوستيك و عايق، استفاده از بلوك‌هاي سبك سيپوركس هزينه‌ تاسيسات را كاهش مي‌دهد.


فاطمه قاسمي
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: بلوك سيپوركس، بلوك سبك، بلوك aac، بلوك هبلكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۱:۵۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

اره برقي سيپوركس

 اره برقي سيپوركس

در گذشته امور ساختماني مانند اره كردن بلوك چون به صورت دستي توسط افراد صورت مي گرفته، داراي مشكلاتي از قبيل زمان بر بودن، هزينه زياد و نياز به نيروي انساني زياد و… بود و لازم بود كه مواردي رعايت شود. از جمله اين موارد دانستن مشخصات اره دستي مناسب براي اين كار است.
بايد براي بريدن بلوك، اره اي را انتخاب كرد كه تيغه هاي آن مانند اره برقي سيپوركس تيز و قوي باشد تا بتواند انواع بلوك ساختماني كه جنس سرسختي دارد را برش دهد.
اين بريدن يا برش بلوك امري زمان بر است و مدت زماني طول مي كشد تا از هم جدا شوند.
زمان هم يكي از فاكتور هاي مهم در اين صنعت است؛ چون مهندسان ساختمان و ناظران طبق زمان مشخصي بايد پروژه را به فازهاي مختلف برسانند تا سرانجام به مشتري تحويل دهند.
مورد بعدي، فردي كه اين عمليات را انجام مي دهد، بايستي از قدرت جسماني بالايي برخوردار باشد و تمركز بالايي داشته باشد تا هنگام بريدن آسيب نبيند.
گاهي اوقات هم ممكن بود، بريدن به درستي و مطابق با سايز موردنظر نباشد و در اين صورت بايد بلوك را تعويض مي كردند و مجدد بلوك بعدي را برش مي دادند.
مشكلات بيشتري هم وجود داشته كه ذكر آن در اينجا نمي گنجد. اين موارد از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه نمود.
امروزه پيشرفت فناوري و تكنولوژي در هر صنعتي همه امور را آسان كرده و اين سهولت باعث صرفه جويي در زمان و راحتي كار است.
در صنعت ساختمان هم اين تغييرات، مثبت واقع شده و فرآيندهاي ساختماني با دقت و سرعت بيشتر انجام مي گيرد و نياز به نيروي انساني كمتري است.
اره برقي يكي از راه حل هاي اين مشكل است كه در انواع مختلف و برندهاي متفاوت در بازار وجود دارد.

مشخصات اره برقي سيپوركس:

اره برقي سيپوركس با لوازم و متعلقات با وزن 85 كيلوگرم، ابعاد كلي 955×800×1270 ميلي متر و توان مصرفي 2200 وات ساخت اروپا است.
طول برش اين محصول 635 سانتي متر، ارتفاع برش آن 400 سانتي متر و سرعت برش اين محصول 5 متر بر ثانيه مي باشد.
جنس دندانه هاي اين اره برقي از آلياژ سخت و نوع موتور آن القايي AC است و از كيفيت و دوام بسيار بالايي برخوردار است.
اندازه ميز اين اره 950×630 ميلي متر و 2850 دور در دقيقه مي تواند برش دهد و برش ها در زاويه  45+ – درجه انجام مي گيرد.
عمق برشي كه اين اره مي تواند انجام دهد، 410 ميلي متر است.
ابزار برش زنجير اره آن 3/8 اينچ مي باشد.
خريد اره برقي سيپوركس به شدت توصيه مي شود و دستياري قابل اعتماد در محل ساخت و ساز خواهد بود و به كاهش كار و زمان كمك زيادي مي كند.
شركت سازه سبك آرسام با سابقه اي طولاني درصنعت واردات باكيفيت ترين لوازم ساختماني اره برقي سيپوركس را با قيمت مناسب براي مشتريان عزيز به فروش گذاشته است.

روش استفاده از اره برقي سيپوركس در لينك زير آمده است:

https://siporex.ir/videos/%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%be%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%b3/


برچسب: اره برقي سيپوركس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۵:۱۴ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

چرا بلوك سبك؟

 چرا بلوك سبك

بلوك سبك چيست؟ و چرا بايد از چنين بلوكي در ساختمان سازي ها استفاده كنيم؟ در اين بخش در نظر داريم به اطلاعات كامل در مورد كاربرد، مزيت و چالش هاي استفاده از اين نوع بلوك ها بپردازيم و راهنماي كامل براي انتخاب آنها را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. تا آخر اين مقاله با ما همراه باشد.

استفاده از بلوكهاي سبك چه مزيتي براي ما دارد؟ اين بلوك به عنوان يكي از پرفروش ترين بلوكهاي موجود در صنعت ساختمان سازي كارايي فوق العاده خوبي دارند. به همين دليل توانسته اند جايگزين خوبي براي بسياري از مصالح باشند. بلوك هاي سبك كارآمدترين و بهترين مصالح ساختماني هستند كه به دليل داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد در سراسر جهان محبوبيت زيادي كسب كرده اند. اين مصالح ساختماني كم وزن در مقايسه با بلوك هاي قديمي، كاربرد بسيار زيادي دارد. بلوك سبك از تركيب آب، سيمان و پوكه هاي معدن و البته ماسه ريز دانه توليد مي شوند. با توجه به نوع بلوك، مقدار اين تركيبات مي تواند متفاوت باشد. براي اينكه بتوانيد از مزيت بلوك سبك به خوبي بهره مند شويد لازم است نمونه هاي اصل و مرغوب را خريداري كنيد. بلوك سبك اصل را بدون واسطه مي توانيد هم اكنون از ما سفارش دهيد.

چرا بلوك سبك را از شما خريداري كنيم؟
بلوكهاي سبك به دليل داشتن تخلخل هاي زياد، وزن بسيار كمتري دارند. همين مورد به تنهايي قابليت آنها را در صنعت ساخت و ساز افزايش داده است. با توجه به نوع و كيفيت اين بلوكها مي توان از آنها در بخش هاي مختلف يك سازه استفاده كرد. در حال حاضر شركت هاي مختلفي در زمينه ي فروش اين مصالح فعاليت دارند. ممكن است بپرسيد چرا بلوك سبك را از شما خريداري كنيم؟ در پاسخ به اين سوال مي خواهيم به مهمترين مزيت انتخاب ما براي خريد بلوكهاي سبك از جمله خريد بلوك AAC اشاره كنيم:

قيمت بسيار منصفانه
خريد و سفارش تلفني آنلاين
دريافت مشاوره ي رايگان
خريد عمده با تخفيف استثنايي
خريد با گارانتي تضميني
ارسال فوري
ارسال به سراسر كشور
از انتخاب ما براي خريد اين محصول رضايت كامل را خواهيد داشت. چنين بلوكهايي داراي انواع مختلفي هستند. يكي از پرفروش ترين آنها يعني بلوك AAC را مي توانيد هم اكنون از ما به صورت آنلاين سفارش دهيد. قيمت بلوك AAC به عنوان پرفروش ترين انواع بلوكهاي سبك در مقايسه با كارايي آن بسيار مناسب است.

چرا بلوك سبك اصل؟

چرا بلوك سبك اصل را خريداري كنيم؟ در صورتي مي توانيد از كارايي اين نوع از محصولات به خوبي بهره مند شويد كه نمونه هاي اصل و مرغوب را در اولويت قرار دهيد. استفاده از اين نوع بلوكها مي تواند سبب صرفه جويي در هزينه ساخت، انرژي مورد نياز و البته مدت زمان به كار رفته در ساخت و ساز باشد. اين نوع از مصالح ساختماني به دليل بافت هوادهي شده اي كه دارند، سبك هستند و به راحتي جابه جا مي شوند. همين امر سبب مي شود به راحتي بتوان از آنها استفاده كرد. بلوكهاي سبك در مقابل سرما و گرما عايق هستند. هوايي كه در بين تخلخل هاي اين بلوك ها نفوذ مي كند از آنها مي تواند بلوكهاي عايق صدا و حرارت بسازد.

در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه با همه ي ويژگي هاي مطلوبي كه اين محصول دارد به كارگيري آن مي تواند هم كيفيت ساخت و ساز و هم مقاومت ساختمان را در برابر هرگونه بلاي طبيعي افزايش دهد. ناگفته نماند اين بلوكها، دوستدار محيط زيست هستند. از مزيت و كارايي اين نوع از مصالح ساختماني غافل نباشيد. در اين بخش سعي كرده ايم پاسخ اين سوال را به طور جامع مورد بررسي قرار دهيم. در صورت داشتن هرگونه سوال و نياز به اطلاعات بيشتر در مورد مشخصات اين محصول با ما در ارتباط باشيد.

ابعاد بلوك هاي سبك

انواع بلوك هاي سبك شامل چيست؟
بلوكهاي سبك داراي انواع مختلفي هستند كه از مهمترين آنها مي توان موارد زير را در اولويت قرار داد:

بلوكهاي گازي
بلوكهاي هبلكس يا به عبارت ديگر بلوك هاي AAC
بلوكهاي صنعتي
بلوكهاي سه جداره
بلوكهاي سيماني
بلوكهاي ليپر
هر يك از انواع بلوكهاي سبك مزيت و چالش هاي خاص خود را دارند. در اين راستا بلوكهاي سبك AAC به دليل داشتن ويژگي هاي بسيار مطلوب، توانسته اند در اولويت بسياري از افراد باشند. امروزه از اين بلوكها در سراسر جهان در بسياري از كشورهاي توسعه يافته استفاده مي شود. متناسب با بودجه خود مي توانيد از همكاران ما مشاوره ي تخصصي براي خريد بهترين بلوك سبك را دريافت كنيد.

خريد و فروش بلوك

بلوك سبك در سال هاي اخير با توجه به كارايي بسيار خوبي كه داشته است توانسته خريد و فروش چشمگيري را تجربه كند. اين نوع از بلوكها را مي توانيد از ما به صورت آنلاين در هر جاي كشور كه هستيد خريداري كنيد. ما گزينه ي ارسال فوري بعد از ثبت سفارش را مد نظر داريم. استفاده از آنها براي اطمينان از استحكام ساختمان، صرفه جويي در هزينه ي ساخت و البته مصرف بهينه انرژي در مراحل بعدي مي تواند يك تصميم هوشمندانه باشد. اين بلوك را باكيفيت بالا و با قيمت مناسب از شركت سازه سبك آرسام سفارش دهيد.

قيمت بلوك سبك چقدر است؟

پاسخ اين سوال را با توجه به مزيت هاي اين محصول در بخش هاي قبلي مورد بررسي قرار داده ايم. مزيت استفاده از اين بلوكها بسيار زياد است. به همين دليل اين نوع از بلوكها توانسته اند جزو پرفروش ترين مصالح ساختماني باشند. به منظور خريد بهترين و مرغوب ترين بلوك سبك مي توانيد هم اكنون با ما در تماس باشيد. ما در تلاش هستيم كه هزينه بسيار مقرون به صرفه اي را براي فروش بلوك سبك به شما پيشنهاد دهيم. هرگز به سمت بلوكهاي ارزان قيمت نرويد. نمونه هاي ارزان قيمت و بي كيفيت بسياري در بازار توسط سودجويان به فروش مي رسند. حتما شركت هاي معتبر را براي خريد انواع بلوكهاي سبك در اولويت قرار دهيد.

منبع: siporex.ir


برچسب: بلوك سبك+بلوك سيپوركس+بلوك سبك سيپوركس+بلوك هبلكس+بلوك عايق+بلوك اتوكلاو+بلوك aac،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۳:۳۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

بلوك هبلكس

بلوك هبلكس

جديدترين و پرفروش ترين بلوك ساختماني كه با فرآيندي متفاوت از ساير بلوك هاي ساختماني ساخته مي شود، بلوك هبلكس است. اگر با انواع مصالح ساختماني آشنايي كافي نداشته باشيد شايد ندانيد كه بلوك هبلكس چيست ؟
هر چند كه بلوك سبك هبلكس در صنعت ساختمان و بلوك هاي ساختماني حرف اول را مي زنند اما با اين اوصاف ما با در اختيار گذاشتن اين مقاله اطلاعات مفيدي در رابطه با اين بلوك به شما مي دهيم.
پس با سيپوركس تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد.

بلوك هبلكس چيست ؟
بلوك هبلكس نوعي بلوك سبك ساختماني محسوب مي شود كه در ساختار خود از مقدار زيادي هوا تشكيل شده است. علت سبكي هم وجود هوا در اين بلوك است.
در ابتدا اشاره كرديم كه اين بلوك از فرآيندي متفاوت نسبت به ديگر بلوك هاي سنتي ساخته شده است. منظور از فرآيندي متفاوت چيست؟!!
شايد تا به حال اسم بلوك اتوكلاوشده به گوشتان خورده باشد. بلوك اتوكلاو يا بلوك aac در دستگاه هايي به نام اتوكلاو پخته مي شوند.
در اين دستگاه هاي اتوكلاو براي ساخت بلوك، نياز است كه در دماي زيادي بلوك قرار بگيره و تحت فشار و دماي زياد بلوك هبلكس ساخته مي شود.
به دليل اين كه بلوك هبلكس تحت فشار و دماي زيادي قرار گرفته به اين ترتيب انتظار مي رود كه مقاومت بالايي هم داشته باشد.
اين مقاومت بالا يكي از مزيت هاي اين بلوك ساختماني محسوب مي شود كه در ادامه با مزايا و معايب بلوك هبلكس بيشتر آشنا خواهيد شد.

بلوك سفيد هبلكس از چه موادي ساخته شده است ؟
در ساختار بلوك سفيد هبلكس كه از جنس بتن است، به غيراز هوا كه در متن فوق اشاره كرديم از موادي همچون ماسه، سيمان، سيليس، گچ، آهك و پودر آلومينيوم ساخته شده است.
هر كدام از موادي كه ذكر كرديم با درصدهاي معيني در ساختار اين بلوك تركيب شده اند كه در نهايت تحت فشار موجود در دستگاه هاي اتوكلاو پخته مي شوند.
بلوك سيپوركس هم دقيقا از نظر مواد تشكيل دهنده مانند هبلكس مي باشد.
اگر دوست داريد از مقدار دقيق اين تركيبات در ساخت اين بلوك بيشتر بدانيد، خواندن مقاله ” بلوك aac از چه ساخته مي شوند ؟ ” را پيشنهاد مي كنيم.

مزايا و معايب بلوك هبلكس چيست ؟
مزاياي اين بلوك ساختماني به حدي است كه معايب آن اصلا به چشم نمي آيد. در ادامه با اين ويژگي ها آشنا شويد.

مزاياي بلوك سفيد هبلكس را بدانيد
بلوك هبلكس بلوك سبك
بلوك سبك در ساختمان سازي براي كاهش بار مرده ساختمان زياد مورد استقبال قرار مي گيرد.

ديوارهاي ساخته شده با بلوك سبك وزن كمتري دارند كه اين مزيت بزرگي است.
بلوك هبلكس، بلوك سيپوركس، بلوك ليكا، بلوك پرين و… نمونه هاي پركاربردي از بلوك سبك به شمار مي آيند.
كه با مراجعه به مقالات سايت مي توانيد اطلاعات جامع تري در مورد انواع بلوك سبك بدست آوريد.

بلوك هبلكس بلوك عايق
بلوك عايق بحث مهمي در صنعت ساختمان است كه اين روزها رعايت و استفاده از آن به نفع مالك، سازنده و افرادي كه در ساختمان ساكن هستند.

بلوك هبلكس عايق صوت و حريق
عايق صوت و عايق حريق از مهم ترين مواردي است كه يك بلوك ساختماني بايد داراي آن باشد.
فرقي نمي كند كه ساختمان داراي چه كاربري باشد، مسكوني، تجاري، اداري و… بايد در مقابل صوت و حريق مقاومت بالايي داشته باشد.

بلوك هبلكس مقاوم در برابر زلزله
مقاوم بودن سازه و تحمل بار ساختمان در مواجه با زلزله عامل مهمي است كه بايد به آن توجه ويژه اي كرد.
با زلزله هايي كه در اكثر شهر و استان هاي نزديك اتفاق افتاده و شاهد خرابي هاي آن بوده ايم، بهتر است مصالحي را انتخاب كنيم كه در مقابل زلزله مقاومت بالايي داشته باشند.
يكي از اين مصالح، بلوك سبك هبلكس است كه در مقابل زلزله مقاومت بالايي دارد.

ضريب جمع شدگي پايين
ضريب جمع شدگي را مي توان به عنوان يكي ديگر از مولفه هاي فني و البته بسيار ايده آل در رابطه با بلوك هاي هبلكس دانست.

در واقع اغلب محصولات بتني زماني كه در معرض فشار قرار مي گيرند، بخشي از فضاي خالي خود را از دست مي دهند.

به عبارت ساده‌تر آنها فشرده مي شوند. اين فشردگي موجب بروز ترك و درز هاي مختلف در ديوار شما مي شود.

به همين جهت است كه هر اندازه يك محصول بتني ضريب جمع شوندگي كمتري داشته باشد، مي‌توان عنوان كرد كه آن محصول مي تواند انتخاب ايده‌آل تري براي شما باشد.

در اين زمينه بايد عنوان كنيم كه بلوك هاي هبلكس داراي ضريب جمع شوندگي بسيار پاييني هستند.

به گونه‌اي كه ميزان آن ها نسبت به ستون هاي بتني و حتي بلوك هاي ليكا و آجر هم كمتر است.

اين در نوع خود باعث شده تا عمر سازه هاي ساخته شده به وسيله بلوك هاي هبلكس افزايش يابد.

وزن اندك بلوك هبلكس
وزن اندك را مي توان از ديگر مزيت هاي بي نظيري دانست كه باعث شده تا بلوك هاي هبلكس نسبت به همتايان خود متمايز باشد.

در واقع بايد عنوان كنيم كه بلوك هبلكس در مقايسه با ساير بلوك هاي هم رده داراي وزن بسيار كمي مي باشد.

اين وزن اندك به نوبه خود سرآغاز تمامي مولفه هايي بوده كه باعث تفاوت اين محصول با سايرين شده است.

مي توان دليل وزن اندك اين دسته از محصولات را، ساختار متخلخل آن ها دانست كه يه نوبه خود جرم آن ها را كاهش داده است.

اين وزن اندك موجب افزايش مقاومت آن ها در برابر زلزله، سهولت در حمل و نقل، اجراي سريع‌تر و البته عايق بودن بيشتر آن ها شده است.

به عبارت ساده تر اين فاكتور عاملي بوده كه بلوك هبلكس را به طور كامل از ساير بلوك هاي هم رده متمايز نموده است.

اجراي تاسيسات ساده تر روي بلوك سبك
يكي از معضلاتي كه اغلب بنايان و معماران با آن مواجه هستند، تبيين جايگاه لازم براي تاسيساتي نظير سيستم برق و لوله كشي مي باشد.

بدين صورت كه آن ها مي بايست براي عبوري اجزاي اين تاسيسات، فضاي لازم را ايجاد نمايند.

متاسفانه اغلب مصالح نظير بلوك هاي ليكا، سفال و آجر موانع زيادي را در اين زمينه ايجاد مي كنند.

به گونه‌اي كه غالباً نمي‌توان به شيوه‌اي مناسب شكل آن ها را براي عبور اين تاسيسات تغيير داد.

اين در حالي است كه بلوك هبلكس به طور كامل به وسيله اره قابل برش هستند.

اين موضوع كمك مي كند تا بنايان بتوانند در ساده ترين وجه ممكن، شكل ساختاري اين محصولات را تغيير داده و فضاي لازم براي عبور لوله و سيم هاي مختلف را در آن ها تعبيه نمايند.

اين فاكتور به نوبه خود اجازه مي‌دهد تا اين دسته از بلوك ها به انتخاب بهينه تري براي اجراي ساختمان ها و آپارتمان هاي بزرگ تبديل شوند.

حمل و نقل راحت بلوك هبلكس
باتوجه به اين كه سايز بلوك هاي سبك هبلكس  متنوع است و بزرگتر از بلوك هاي سنتي است به همين دليل حمل و نقل آن سريع تر و راحت تر صورت مي گيرد.
حمل آسان بلوك هاي ساختماني براي خيلي از سازندگان داراي اهميت است. به همين دليل انتخاب هبلكس يكي از گزينه هاي مناسب است.

هزينه كمتر بلوك هبلكس
براي استفاده بلوك هاي سنتي نياز است كه از گچ، ماسه و سيمان استفاده كرد تا بتوان بلوك ها را كنار هم قرار داد.
يعني علاوه بر خريد بلوك سفيد، بايد ماسه، سيمان و گچ هم خريداري كرد كه اين مبالغ جزء هزينه هاي جانبي محسوب مي شود.
اگر بلوك سفيد هبلكس يا بلوك سفيد سيپوركس بخريد ديگر به خريد ماسه، سيمان و گچ و… نيازي نداريد.

به دليل اين كه اين بلوك ها براي چسبيدن و كنارهم قرار گرفتن نيازي به اين مصالح ندارند.
در نتيجه هزينه هاي جانبي براي خريد آن مصالح حذف مي شود كه اين از مزاياي اين بلوك محسوب مي شود.

معايب بلوك هبلكس چيست ؟
در كنار اين همه مزايايي كه براي اين نوع بلوك سبك ذكر كرديم بايد معايب آن را هم ذكر كنيم.
اين بلوك در ديوارهاي غير باربر استفاده مي شود و در ديوارهاي باربر از آن نمي توان استفاده نمود.
قيمت بلوك هبلكس در مقايسه با ديگر بلوك ها كمي بالاتر است.

چگونگي اجراي ديوار به كمك بلوك هبلكس
همانگونه كه عنوان كرديم، بلوك هاي هبلكس در مقايسه با ساير بلوك ها، تفاوت هاي بنيادي دارند.

البته اين تفاوت ها به نحوه ساخت و ويژگي هاي آن حياتي آن ها ختم نشده است.

در واقع اين دسته از محصولات به شيوه اي متمايز هم اجرا مي شوند.

بايد عنوان كنيم كه اغلب مصالح ساختماني با استفاده از ملات هاي سنتي نظير سيمان و يا گچ اجرا مي‌شوند.

اين در حالي است كه بلوك هاي هبلكس با استفاده از چسب مخصوصي به همديگر متصل مي شوند.

به عبارت ساده تر نمي توان براي اتصال بلوك هاي هبلكس از سيمان و موارد مشابه استفاده كرد.

بلكه بايستي از چسب ويژه آن ها استفاده نمود كه غالباً توسط شركت سازنده ارائه مي شود.
اين چسب ها به دليل سازگاري ويژه‌اي كه با ساختاري بلوك دارند، مي توانند در ساده ترين وجه ممكن اتصال بين آن ها را تسهيل نمايند.

از طرفي ديگر به كارگيري آن ها باعث مي شود تا وزن كلي ساختمان كاهش پيدا كرده و در نتيجه مقاومت سازه در برابر زلزله و حوادث طبيعي افزايش يابد.
نكته قابل توجه ديگري كه در اين ميان وجود دارد، اجراي سريعتر به وسيله چسب ها مي باشد.

در واقع اجراي يك ديوار به كمك اين چسب ها مي تواند سرعت كار را تا دو برابر افزايش دهد؛

چرا كه شيوه استفاده بسيار ساده اي داشته و اغلب افراد مي‌توانند در ساده‌ترين وجه ممكن از آن استفاده نمايند.

تركيب كلي اين عوامل در كنار همديگر باعث شده تا اجراي يك ساختمان به كمك بلوك هاي هبلكس گزينه اي بسيار ايده آل تر براي پروژه هايي با محدوديت زماني باشد؛

چرا كه ضمن افزايش سرعت كار، مقاومت بالايي را هم به همراه خواهد داشت.

سرعت اجرا بالا بلوك هبلكس
مدل هاي مختلف بلوك هبلكس
ويژگي ها و مزيت هاي منحصر به فرد بلوك هاي هبلكس موجب شده تا اين دسته از بلوك ها طي يك قرن گذشته با استقبال بسيار زيادي مواجه شوند.

بر همين مبنا هم بوده كه شركت هاي سازنده و توليد كنندگان انواع گوناگوني از آن ها را ساخته اند.

هر يك از اين توليدكنندگان بسته به خلاقيت خود، تغييراتي در ساختار آن ايجاد كرده اند.

به گونه اي كه اين روزها بيش از ۲۲ نوع بلوك هبلكس در بازار وجود دارد كه هر كدام از آن ها طرح و ابعاد گوناگوني دارد.

نكته قابل توجه اين است كه هر يك از اين مدل ها براي بخش خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي مثال بلوك هاي هبلكس با ضخامت كمتر، عموماً براي حصار كشي مناسب هستند.

حال اين كه بلوك هاي با ضخامت بيشتر مي‌توانند براي ديوارهاي داخلي و ديوارهاي باربر هم مورد استفاده قرار گيرند.

اين تنوع بسيار بي نظير باعث شده تا مشتريان و بنايان انتخاب هاي بيشتري را براي ساخت يك سازه به وسيله بلوك هبلكس در اختيار داشته باشند.

به گونه اي كه آنها مي توانند متناسب با بودجه و البته نوع بناي خود از بلوك هبلكس ويژه استفاده نمايند.

اين فاكتور در نهايت ميزان تقاضا براي خريد بلوك سفيد هبلكس را به طرز چشمگيري افزايش داده است.

نكات مهم براي بلوك هبلكس چيست ؟
همانگونه كه اشاره كرديم، در طي يك قرن گذشته تعداد زيادي از كارگاه ها و برندهاي مختلف به سمت توليد بلوك هاي هبلكس جذب شده اند.

اين فاكتور به نوبه خود تنوع زيادي را در بازار ايجاد كرده است.

اگرچه اين تنوع در نوع خود مي تواند بسيار مفيد باشد، اما گاهي منجر به سردرگمي مشتريان شده و آن ها را دچار اشتباه مي كند.

از طرفي ديگر گاهي اوقات قيمت بلوك هبلكس متناسب با فاكتورهاي مختلفي تغيير مي كند كه مشتريان از آن آگاهي ندارند.

همين مورد باعث مي‌شود تا در زمان انتخاب نتوانند تصميم گيري‌هاي صحيحي داشته باشند.

ما در ادامه برخي از نكات موثر بر روي قيمت بلوك هبلكس و نكات مهم براي خريد بلوك سفيد هبلكس را خدمت شما عزيزان ذكر كرده‌ايم.

ابعاد بلوك هبلكس
ابعاد بلوك هبلكس را مي توان از جمله فاكتورهاي مهمي دانست كه مي‌تواند بر روي قيمت اين محصولات تاثير مستقيمي داشته باشد.

در واقع اين روزها تنوع بسيار زيادي در ابعاد وجود دارد كه هر كدام از آن ها نيز دارايي شكل و ساختاري گوناگون مي باشد.

بديهي است كه هر اندازه ابعاد اين توليد افزايش پيدا كند، در نهايت قيمت آن ها نيز بيشتر مي‌شود.

در نظر داشته باشيد كه حتماً ابعادي را انتخاب نماييد كه متناسب با محل سازه شما باشد.

اين موضوع مانع از هدر رفت هزينه هاي شما مي شود. براي فهميدن ابعاد دقيق مورد نيازتان مي‌توانيد از معماري يا بنا كمك بگيريد.

برند توليد كننده بلوك سبك
برند توليد كننده را مي توان يكي ديگر از مولفه هاي بسيار مهمي دانست كه تاثير مستقيمي بر روي قيمت بلوك هبلكس دارد.

در واقع اين روزها بلوك هبلكس توسط تعداد زيادي از كارگاه ها و شركت ها توليد مي شود.

هر يك از اين برندها ويژگي هاي اختصاصي خود را دارند كه موجب مي شود تا براي طيف خاصي از مشتريان مناسب باشند.

براي مثال برخي از براي آن ها به جاي آهك از پودر سيليس يا خاكستر استفاده مي‌كنند.

مازاد بر اين طيف ديگري از آن ها تنوع ابعاد و ساختار بيشتري دارند.

اين موضوعات موجب شده تا قيمت آن ها هم با يكديگر متفاوت باشد.

بر همين مبنا بهتر است در زمان انتخاب به برند سازنده هم دقت ويژه‌اي داشته باشيد.

قيمت بلوك هبلكس يكي از مهمترين مواردي كه بايد در زمان خريد بلوك سفيد هبلكس به آن دقت كنيد، قيمت نهايي محصول مي باشد.

همانگونه كه اشاره كرديم، اين توليدات توسط برندها و شركت هاي گوناگوني توليد مي شود كه هر يك از آن ها مطابق با سياست گذاري هاي ويژه خود عمل مي كنند.

براي مثال برخي از آنها مواد اوليه را در تيراژ بيشتري خريداري مي‌كنند و توليدات خود را در ابعاد كوچكتري ارائه مي دهند كه اين موضوع باعث مي‌شود تا قيمت هاي مناسب تري داشته باشند.

افزودن اين موارد فاصله مركز خريد تا كارخانه از ديگر مواردي است كه مي تواند بر روي قيمت بلوك سفيد هبلكس تاثير گذار باشد؛

چرا كه موجب كاهش هزينه هاي حمل و نقل مي شود. تفاوت در اين مولفه ها باعث شده تا اين دسته از محصولات هم متفاوت باشند.
ما در شركت سازه سبك آرسام سعي كرده ايم تا مناسب ترين قيمت ها را براي مشتريان خود ارائه دهيم؛

لذا اگر به دنبال خريد بلوك سفيد هبلكس هستيد، مي توانيد هم اكنون با كارشناسان ما در اين شركت تماس حاصل فرموده و اطلاعات تكميلي را دريافت نماييد.

منبع: بلوك هبلكس از siporex.ir


برچسب: بلوك هبلكس، بلوك سبك، بلوك سيپوركس، انواع بلوك، بلوك عايق، بلوك aac،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۶:۵۷ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

بلوك سبك

بلوك سبك

تاريخچه بلوك سبك ساختماني
قبل از اين كه به معرفي بلوك سبك ساختماني و خصوصيات آن بپردازيم، مروري كوتاه به تاريخچه آن خواهيم داشت.
بلوك ها به دليل ابعاد تعيين شده و منظمي كه دارند، كاربرد زيادي خواهند داشت.
بلوك از دوران قبل از ميلاد مسيح نيز استفاده مي شدند. اما بلوك هاي آن زمان فقط از تركيب سيمان و آب ساخته مي شدند.
در حالت كلي بلوك هاي ساختمان از سال 1830 پا به عرصه وجود نهادند.
بلوك هاي ساختماني توخالي براي اولين بار در قرن 19 توسط يك فرد آمريكايي اختراع شدند.
پس از آن، سازه هاي مختلفي با استفاده از بلوك هاي توخالي اجرا شد.
بلوك هاي ساختماني اختراع شده در قرن 19 ام، وزن زيادي داشتند و از اين رو دانشمندان تحقيقات اوليه براي سبك سازي بلوك ها را آغاز كردند.
دكتر اكسل اريكسون و آرشيتكت پس از تحقيقات خستگي ناپذير، طي 4 سال، بين سال هاي 1920 تا 1924، موفق به اختراع بلوك سبك شدند.
پس از آن، اصلي ترين تحقيقات در اين زمينه در كشور هاي بلژيك و هلند انجام شد و شاهد احداث اولين كارخانه توليد بلوك در كشور سوئد شديم.

بلوك سبك چيست؟
بلوك سبك همانطور كه از نام آن پيداست، داراي وزن كمي نسبت به ديگر بلوك ها هستند.
براي مثال بلوك هاي سيپوركس چگالي آن ها 450 تا 650 كيلوگرم بر متر مكعب است.
اين حدود 3 تا 4 برابر سبك تر از آجرهاي سنتي قديمي مي باشد. در نتيجه حمل و نقل آن ها ارزان تر مي شود.
استفاده از اين بلوك ها در ساختمان باعث مي شود كه مقاومت ساختمان نيز افزايش يابد.

بلوك سبك
بلوك سبك يكي از پركاربردترين و رايج ترين بلوك ساختماني مي باشد كه با محصولات متنوع با برندهاي مختلفي در بازار وجود دارد.
سيپوركس، هبلكس، ليكا، پرين و… نمونه هايي از اين نوع بلوك هستند كه هر كدام قابليت هاي ويژه خود را دارند.
بلوك هاي سيپوركس با توجه به مزاياي منحصر به فردي كه دارند جزو يكي از بهترين بلوك ساختماني محسوب مي شوند.
كه ازاين نوع بلوك ها در بسياري از انواع ساختمان ها استفاده مي شود.
از بلوك سيپوركس در بسياري از پروژه هاي بزرگ استفاده شده كه در زير برخي از اين موارد ذكر شده كه با ورود به بخش ” پروژه هاي سيپوركس “ مي توانيد شاهد ليست كامل اين پروژه ها باشيد.

كاربرد بلوك سبك در ساختمان سازي
بلوك سبك از جمله كاربردي ترين مصالح ساختماني به شمار مي رود كه در انواع اقسام مختلف روانه بازار شده است.
اين بلوك به دليل وزن پايين و همچنين خاصيت عايق بودن قوي كه دارد، مزيت هاي بسياري در ساختمان سازي خواهد داشت.
اين نوع از بلوك ها در بخش هاي مختلف ساختمان كارايي خواهند داشت و از جمله مهمترين آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

اصلي ترين كاربرد بلوك سبك مربوط به چينش ديوارهاي غيرباربر مي شود.
با استفاده از بلوك سبك، مي توان كف سازه را پر كرد.
بلوك هاي سبك در ساختن سقف، بسيار مفيد عمل مي كنند.
اين نوع بلوك ها را مي توان براي ايجاد شيب نيز استفاده كرد.
انواع بلوك سبك ساختماني
انواع بلوك‌ ساختماني
به طور كلي بلوك‌ هاي ساختماني در سه نوع بلوك سبك و نيمه‌ سبك و بلوك سنگين وجود دارند.
در ساختار اين بلوك از سيمان، آب و برخي مواد ديگر به ميزان معين استفاده شده است.
بلوك سيماني هم خيلي در ساختمان سازي استفاده مي شود.
بلوك‌ هاي سيماني كه پايه‌ آن ها سيمان است، براي ساخت ديوار و سقف استفاده مي‌شود كه خود در انواع مختلفي توليد شده‌ اند.

انواع بلوك سبك ساختماني
بلوك سبك را مي توانيد در انواع اقسام مختلف مشاهده و خريداري كنيد.
هريك از انواع بلوك هاي سبك كاربردهاي منحصر به فرد خود را داشته و در بخش هاي متفاوتي مورد استفاده قرار مي گيرند.
از جمله انواع معروف و پركاربرد بلوك هاي سبك مي توان به موارد زير اشاره كرد.

بلوك گازي سبك
بلوك سبك گازي از آهك، سيمان و سيليس ساخته مي شود و به دليل قابل بازيافت بودن، قابل توجه بسياري از سازندگان ساختمان قرار مي گيرد.
بارزترين ويژگي بلوك گازي سبك مربوط به وزن پايين و در عين حال مستحكم بودن آن مي شود.
اين نوع از بلوك ها را مي توان در هر نوع آب و هوايي استفاده كرد و به همين دليل از جمله پرفروش ترين انواع بلوك هاي ساختماني به شمار مي رود.
اين بلوك ها در دو نوع اتوكلاو شده و اتوكلاو نشده عرضه شده اند.
بلوك اتوكلاو شده با نام AAC و نوع اتوكلاو نشده آن با نام NAAC شناخته مي شود.
بلوك AAC به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد، پرفروش ترين و پركاربردترين انواع بلوك ها است.

بلوك سبك سيپوركس
اين بلوك‌ بتن گازي (بتن مسلح) در دو نوع AAC و NAAC توليد مي‌ شوند.
بلوك هاي سيپوركس به بلوك سبك aac نيز معروف هستند.
رمز سبكي اين بلوك‌ ها اين است كه در هنگام توليد، واكنش‌ هاي شيميايي در ساخت اين بلوك‌ ها صورت مي‌ گيرد كه به توليد حباب‌ هاي هوا منجر مي‌ شود.
پس از پايان فرايند توليد، اين حباب‌ ها سبكي قابل توجهي براي بلوك هاي توپر بتني به ارمغان مي‌ آورند.
شايد براي شما اين سوال پيش بيايد كه بلوك AAC چيست و از چه ساخته مي شود؟
براي دانستن اين مطلب شما را به خواندن مقاله ” بلوك AAC از چه ساخته مي شود؟ ” دعوت مي كنيم.

وجود مولكول هوا در بلوك هاي aac
تفاوت بلوك‌ هاي AAC و NAAC در اتوكلاو شدن آن هاست.
اتوكلاو فرايندي است كه طي آن بلوك در دستگاهي با دما و فشار نامتدوال قرار مي‌ گيرد و واكنش‌ هاي مربوطه در چنين شرايط استانداردي اتفاق مي‌ افتد.
بلوك‌ هاي NAAC اتوكلاو نشده‌اند؛ به همين جهت ميزان مقاومت آن ها به طور قابل توجهي كاهش يافته است.
وزن اين بلوك ها حدود %50 سبك تر از بلوك هاي سيماني استاندارد مي باشد.
بلوك هاي سيپوركس، بلوك عايق است. چرا عايق؟ اهميت عايق سازي چيست؟
بلوك سيپوركس به علت عايق رطوبت، عايق حرارت، عايق صوت و… به بلوكي عايق تبديل شده است.

انواع بلوك سيپوركس
از زماني كه نخستين مدل هاي بلوك سيپوركس در دنيا ايجاد شد، حدود يك قرن مي گذرد.
اما اين مصالح در طي اين سال ها به دليل اين نوع ماهيت خود و البته مزيت هاي بي نظيري كه داشته اند، مورد توجه تعداد زيادي از سازندگان قرار گرفته اند.
همين فاكتور هم موجب شده تا كارگاه‌ها و برندهاي زيادي نسبت به ساخت اين محصول اقدام نمايند.
اين استقبال در نهايت موجب شده تا اين روزها انواع گوناگوني از بلوك‌هاي سيپوركس ايجاد شود.
اغلب بلوك هاي سيپوركس به دليل گستردگي در تنوع خود، عموماً در دو نوع اتوكلاو شده و غير اتوكلاو شده دسته بندي مي شوند.
هر يك از اين مدل ها نيز خود بر اساس شكل و ساختار گوناگون شان در دسته هاي ديگر قرار مي گيرند.
در واقع بايد عنوان كنيم كه قالب هاي گوناگوني براي ساخت بلوك سيپوركس وجود دارد كه هر كدام از آن ها ابعاد گوناگوني دارند. بلوك هاي ساخته شده به وسيله آن ها نيز براي بخش ها و قسمت هاي خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.
به گونه‌اي كه اين روزها بيش از ۲۲ نوع بلوك سيپوركس در بازار وجود دارد كه هر كدام از آن ها ويژگي هاي مختص به خود را دارند.
اما در اين ميان مدل هاي ضخيم براي ديوارهايي با فشار بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.
در مقابل مدل هاي نازكتر براي حصار و ديوارهاي غير باربر به كار مي رود.
برخي ديگر از اين بلوك ها علاوه بر ضخامت، داراي جنبه هاي ظاهري گوناگوني نظيري ساختارهايي با لبه هاي خميده يا طرح هاي گوناگون هستند.
با وجود اين تفاوت ها بايد عنوان كنيم كه تركيبات به كار رفته براي ساخت تمام اين مدل ها يكسان بوده و ساخت آن ها نيز مشخص و بر مبناي يك فرمولاسيون مي باشد.
بيشتر بخوانيد: بلوك ACC بلوك AAC چيست؟

بلوك سبك سيپوركس 8*25*60 سانتيمتر
بلوك هبلكس
بلوك هبلكس يكي از معروف ترين بلوك هاي aac محسوب مي شود كه آنقدر در بين مردم جا افتاده است كه خيلي از افراد گمان مي كنند كه بلوك هبلكس تنها بلوك aac است؛ كه اين فرض درست نيست.
بلوك هبلكس از نظر ساخت، نوع متريال و ويژگي ها (مزايا) دقيقا مانند بلوك سيپوركس است.

پس تفاوت بلوك هبلكس با سيپوركس چيست؟ تنها تفاوت اين دو نوع بلوك فقط در نام تجاري يا مبحث برندينگ است.
البته علاوه بر نام برند ممكن است در قيمت بلوك هبلكس نيز متفاوت باشد.

بلوك سيپوركس و پوكه معدني
براي سبك ساختن بلوك‌ ها در ابتدا افزودني‌ هايي در مراحل تهيه به آن اضافه نمودند، اين افزودني‌ ها در دو نوع معدني و صنعتي مورد استفاده قرار گرفتند.
افزودني‌ هاي معدني مانند پوكه‌ هاي معدني كه بلوك حاصل از آن به بلوك‌ هاي پوكه معدني مرسوم است و بلوك‌ هاي سيپوركس حاصل افزودني‌ هاي صنعتي هستند.
بلوك‌ سيپوركس در سايزهاي مختلف و استاندارد موجود است كه تنوع بالايي دارد.

فوم بتن يا پرلكس
فوم بتن نوع ديگري از بلوك‌ هاي گازي كه سبك است كه از دوغاب ماسه‌ بادي و در دو نوع پلي‌ استايرني و بدون پلي‌ استايرن توليد مي‌ شود.
اين نوع از بلوك كه نام ديگر آن پرلكس است، داراي فاق و زبانه‌ چفت‌ شونده است.
اين نوع بلوك‌، عايق صوت و حرارت مي باشد اما مقاومت آن ها كم است.

بلوك سبك ليكا
بلوك هاي ليكا را بي شك در اغلب ساختمان ها مشاهده كرده ايد. اين نوع از بلوك ها از تركيب آب و سيمان ساخته مي شوند.
البته حفره هاي هواي بسياري در ساختار اين بلوك مشاهده مي شود و نبايد نگران مقاومت آن باشيد.
از بلوك ليكا معمولا در نما و سقف ساختمان استفاده مي شود.

بلوك سبك ليكا
بلوك هاي سبك سه جداره
اين نوع از بلوك سبك، از تركيب آب و پوكه هاي معدني ساخته مي شود.
اين بلوك از نظر وزن، سنگين تر از بلوك هاي هبلكس است.
اما مقاومت بالاي آن در برابر شرايط آب و هوايي مختلف باعث شده كه بهترين انتخاب براي ساخت ديوارهاي بيروني ساختمان باشد.
بلوك هاي سبك سه جداره، مقاومت زيادي در برابر ضربه و هرگونه تغييرات آب و هوايي خواهند داشت.

بلوك ليپر
بلوك هاي ليپر در بخش هاي داخلي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند.
اين نوع از بلوك هاي سبك، در ديوارهاي غيرباربر و به منظور پارتيشن بندي فضاهاي داخلي ساختمان، انتخاب مناسبي خواهند بود.
بلوك هاي ليپر از تركيب، پوكه اسكوريا، دانه هاي صنعتي پرليت و پوميس ساخته مي شوند و در برابر حرارت، مقاومت بالايي از خود نشان مي دهند.

بهترين انتخاب براي بلوك سبك ساختماني
پس از اين كه با انواع بلوك سبك آشنا شديم بايد به فكر انتخاب بهترين مورد براي ساختمان سازي خود باشيم.
با اين كه كاربرد هر كدام از بلوك ها با ديگري متفاوت است، اما مي توان برخي از آن ها را با توجه به مزايايي كه دارند در صدر جدول انتخاب قرار داد.
بلوك هاي هبلكس، بهترين انتخاب براي ساخت ديوارهاي داخلي و خارجي ساختمان خواهند بود.
چرا كه اين نوع از بلوك هاي سبك، مقاومت بالا و در عين حال، وزن پاييني دارند.
بلوك هاي هبلكس، باعث صرفه جويي در ميزان هزينه ها و همچنين مصرف انرژي نيز خواهند شد.
پس بلوك هبلكس به دليل كارايي و مشخصه هايي كه دارد، بهترين انتخاب براي ساختمان سازي است.

قيمت بلوك سبك سيپوركس 10*25*60 سانتيمتر
بلوك نيمه‌ سبك و سنگين
اين بلوك‌ ها چگالي آن ها بين 1700 تا 2000 كيلوگرم بر متر مكعب است و عمدتا در دسته‌ بندي بلوك‌ هاي سبك آورده مي‌ شوند.

بلوك‌ هاي سنگين نيز همان بلوك‌ هاي سيماني سنتي هستند كه با پركننده‌ هاي شن و ماسه اجرا مي‌ شوند و استقامت بالايي دارند.

وزن آن ها بسيار زياد است و بار مرده‌ ساختمان را افزايش مي‌دهند.

اگر در رابطه با بار زنده و بار مرده ساختمان اطلاعات كافي نداريد، ما در اين باره مقاله اي نوشتيم تا باعث افزايش اطلاعات عمومي شما شود.

پيشنهاد سيپوركس خواندن مقاله: بار زنده و بار مرده‌ ساختمان چيست؟

مشخصه بلوك هاي سبك ساختماني
بايد آزمايش هايي نظير: عايق صوتي، عايق حرارتي و عايق رطوبتي بر روي بلوك ها انجام شده باشد.
آزمايش هاي مقاومت در برابر فشار و آتش سوزي بايد بر روي بلوك سبك انجام شود.
كليه بلوك ها بايد طبق استاندارد هاي ملي توليد شده و تاييديه فني مركز تحقيقات را داشته باشند.
قيمت بلوك سبك
قيمت از جمله مهمترين مواردي است كه قبل از خريد بايد به آن دقت داشته باشيد.
در رابطه با قيمت بلوك سبك، نمي توان يك رقم دقيق در نظر گرفت.
چرا كه اين بلوك ها در انواع اقسام مدل هاي مختلف عرضه شده اند و طبيعتا هريك از آن ها، قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت.
قيمت بلوك نيز با توجه به قيمت روز مواد اوليه مورد استفاده در ساخت آن، متغير خواهد بود.
سيپوركس به عنوان يكي از مراكز معتبر فروش بلوك سبك و تجهيزات ساختماني، امكان خريد بهترين و باكيفيت ترين بلوك ها را به شما خواهد داد.
توجه داشته باشيد كه تنوع محصولات در سيپوركس زياد بوده و مي توانيد بهترين ها را از اين ميان انتخاب كنيد.
مسئولين سيپوركس به منظور جلب رضايت مشتريان خود، نازلترين ميزان قيمت ها را براي بلوك سبك در نظر گرفته اند. ا
مكان فروش به تمامي شهرهاي كشور نيز وجود خواهد داشت.

خريد بلوك سفيد سيپوركس هبلكس
بلوك سفيد سيپوركس چگونه ساخته مي شود؟
براي اين كه بتوانيم درك صحيحي از ويژگي ها و مزيت هاي بلوك سيپوركس داشته باشيم، بايد بتوانيم چگونگي ساخت آن را هم درك كنيم.

در واقع بايد عنوان كنيم كه بخش زيادي از ويژگي ها و مزاياي اين محصول به واسطه شيوه ساخت بي‌نظير آن فراهم شده كه در مقايسه با بلوك هاي ديگر بسيار متمايز مي باشد.

عموما براي ساخت بلوك هاي سيپوركس تركيبات مختلفي نظير آهك، پودر سيليس، سيمان، آب و موارد مشابه را با همديگر تركيب مي كنند.

سپس آن ها را درون قالب هاي ويژه اي مي ريزند. اين تركيبات درون قالب مورد نظر واكنش شيميايي داده و همچون يك كيك پف مي كند.

پس از اين فرآيند، جريان هوا طي پروسه ويژه اي به درون ماده به دست آمده تزريق مي شود.

به عبارت ساده تر تركيب به دست آمده را به وسيله هوا متخلخل مي كنند.

بعد از اين كار، ماده به دست آمده را برش داده و آن ها را مطابق با شكل و اندازه هاي مورد نظر در اختيار مشتريان قرار مي دهند.

تركيبات بي نظير اين نوع بلوك و البته متخلخل كردن آن ها به وسيله هوا جزو مهمترين مولفه هايي است كه باعث شده تا اين دسته از محصولات در نوع خود بسيار منحصر به فرد باشند.

در واقع بايد عنوان كنيم هواي موجود در اين ساختار باعث كاهش وزن آن ها شده است.

از طرفي ديگر متخلخل بودن آن مانع از انتقال صوت و حرارت به شيوه اي مناسب مي شود.

اين تركيب منحصر به فرد مزيت هاي ديگري نظير مقاومت بالا، شكل پذيري ساده، وزن اندك و موارد مشابه را به دنبال داشته است.

البته بايد اين موضوع را خاطرنشان كنيم كه بخشي از توليدكنندگان فرايند تزريق هوا يا اتوكلاو كردن را انجام نمي دهند.

به همين جهت است كه بلوك هاي به دست آمده از آن ها عموما به عنوان سيپوركس غير متخلخل شناخته مي شود.

اين دسته از بلوك ها غالباً نمي تواند ويژگي هاي مدل اتوكلاو شده را داشته باشند.

اما در هر حال به دليل قيمت پايين تر خود، مي توانند براي طيف خاصي از امور مناسب باشند.

چه پروژه هايي از بلوك سيپوركس ساخته شده است؟
پروژه هاي بزرگ و مهمي در سراسر كشور وجود دارد كه باتوجه به ويژگي هاي خاصي مانند:
امنيت و مقاومت بالا و تاييديه هاي لازم اين بلوك و حوزه كاري كارفرمايان از بلوك سيپوركس ساخته شده است.
واضح است كه در اين مقاله نمي توان نام تمامي پروژه ها را ذكر كرد، بلكه به معروف ترين و بزرگ ترين پروژه هايي كه براي شما هم قابل شناسايي باشد، اشاره مي كنيم.
شما دوست عزيز مي توانيد هم با انتخاب موارد زير و هم در منوي سايت از قسمت پروژها از جزئيات اين پروژه ها مطلع شويد.

هتل اسپيناس
هتل ايران مال
برج الهيه
برج جهان كودك
برج آبشار
برج مينا رزيدنس
باشگاه بولينگ برج ميلاد
و …
پروژه باشگاه بولينگ برج ميلاد ساخته شده با بلوك سيپوركس
مزاياي استفاده از بلوك سيپوركس
عايق حرارت
عايق صوت
عايق رطوبت
مقاومت سازه در برابر آتش سوزي
مقاوم در برابر زلزله
وزن سبك
كاهش بار مرده ساختمان
كاهش هزينه ها و مقرون به صرفه
و…
 

 
مقايسه بلوك سيپوركس با ساير بلوك هاي سبك
زماني كه بخواهيد براي سازه هاي بتني بلوك سبك خريداري كنيد، با انبوهي از انتخاب‌ها روبرو مي شويد.

بلوك هاي ليكا، بلوك هبلكس، بلوك ليپر و … از جمله بلوك هاي سبكي هستند كه اين روزها در بازار به وفور يافت مي‌شود.

اما اين مدل ها چه تفاوتي با بلوك سيپوركس دارند.

اين موضوع نخستين سوالي است كه ذهن اغلب مشتريان را درگير مي كند.

در واقع زماني كه ما اين دسته از بلوك ها را به مشتريان پيشنهاد مي كنيم، تمايل دارند تا در رابطه با تفاوت سيپوركس با ساير بلوك هاي موجود در بازار اطلاعات بيشتري را كسب كنند.

در اين زمينه بايد عنوان كنيم كه بلوك هاي سيپوركس از هر نظر با بلوك هاي ديگر نظير ليكا، ليپر و ساير بلوك هاي سيماني تفاوت دارند.

البته بايد اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه بلوك هاي سيپوركس با هبلكس ساختار يكساني دارند و نمي‌توان تفاوت چنداني بين اين دو بلوك قائل شد.

اما زماني كه بخواهيم آن ها را با ساير بلوك هاي موجود در بازار مقايسه كنيم، حجم زيادي از تفاوت ها را مشاهده خواهيم كرد.

نخستين تفاوتي كه در اين ميان وجود دارد، نحوه اجرا مي باشد. در واقع بلوك هاي سيپوركس به وسيله چسب مخصوصي به همديگر متصل مي‌شوند.

اين در حالي است كه ساير بلوكهاي سبك به وسيله ملات هاي سنتي نظير سيمان متصل مي شوند.

استفاده از ملات هاي سنتي مي تواند هزينه و زمان بيشتري داشته باشد.

از طرفي ديگر اين موضوع سبب مي‌شود تا وزن كلي ساختمان افزايش پيدا كرده و در نتيجه مقاومت آن در برابر زلزله كاهش پيدا كند.

تفاوت ديگري كه در اين ميان وجود دارد، سطح عايق بودن آنها است.

در واقع بايد عنوان كنيم كه اغلب بلوك هاي سبك در مقابل انتقال حرارت و صدا عايق هستند.

اما در اين ميان بلوك هاي سيپوركس و بلوك هبلكس نسبت به سايرين توانايي بيشتري براي جذب حرارت و صدا دارند.

بدين جهت مي‌توان گفت كه اين بلوك‌ها مي‌توانند به شيوه بهينه‌تري مانع از انتقال حرارت و صدا شوند.

همين مورد باعث شده تا به انتخاب ايده آل تري براي مشتريان بدل شوند.

موضوع ديگري كه تفاوت بين بلوك سيپوركس با ساير بلوكا را برجسته كرده، نحوه به كارگيري تاسيسات مختلف در بطن آن ها مي باشد.

در واقع شما در حين ساخت يك بناي مسكوني بايستي حتما فضاي لازم براي عبور لوله، سيم و … را فراهم نماييد.

متاسفانه اغلب بلوك هاي موجود در بازار، فضاي لازم براي عبور اين تاسيسات را ندارند.

مازاد بر اين برش آن ها مي تواند ميزان ضايعات را افزايش داده و فرايند كار را دشوار نمايد.

اين در حالي است كه بلوك هاي سيپوركس و هبلكس به سادگي توسط اره برش داده مي شوند.

لذا بنا مي‌تواند در ساده‌ترين وجه ممكن فضاي لازم براي عبور سيم و لوله هاي مختلف را فراهم نمايد.

اين قابليت بي نظير موجب شده تا اغلب معماران حرفه اي استفاده از اين محصولات را در اولويت خود قرار دهند.

خريد بلوك ساختماني
فاكتورهاي موثر بر قيمت بلوك سيپوركس
اگرچه بلوك هاي سبك مي توانند انتخاب بسيار مناسبي براي مشتريان باشند، اما بايد عنوان كنيم كه قيمت آن ها نسبت به ساير بلوك هاي هم رده اندكي بيشتر است.

اين موضوع سبب شده تا بسياري از مشتريان در زمان خريد بلوك سفيد اين مدل ها را از ليست خريد خود كنار بگذارند.

اما بايد عنوان كنيم كه قيمت اين محصولات در مقايسه با مزايايي كه به مشتريان ارائه مي دهند، بسيار ناچيز است.

مازاد بر اين قيمت آنها بر مبناي فاكتورهاي مختلفي تغيير مي كند و گاهي مي توانند قيمت هاي به مراتب بهينه تري از ساير بلوك ها داشته باشند.

اما متاسفانه اغلب خريداران اطلاعاتي در رابطه با اين مولفه ها ندارند و همين باعث مي‌شود تا در زمان خريد دچار سردرگمي شوند.

ما در ادامه برخي از مولفه هاي موثر بر قيمت بلوك سفيد سيپوركس را خدمت شما عزيزان ذكر كرده ايم كه با تنظيم آنها مي توانيد محصولي با قيمت عالي را خريداري نماييد.

ابعاد بلوك سفيد سيپوركس
ابعاد بلوك سفيد را مي توان يكي از مولفه هاي بسيار حياتي براي خريد در نظر گرفت.

اين مولفه تاثير مستقيمي بر روي قيمت هاي نهايي مي گذارد.

در واقع اين روزها بلوك هاي سفيد سيپوركس در ابعاد و اندازه هاي گوناگوني توليد مي شوند.

هر يك از اين مدل ها داراي ساختار مختص به خود مي باشد كه در قالب هاي اختصاصي توليد مي شود.

هر كدام از آن ها ميزان خاصي از مواد اوليه را مصرف مي كنند به همين جهت است كه قيمت آن ها نيز متفاوت مي باشد.

بديهي است كه هر اندازه بلوك هاي كوچكتري را انتخاب كنيد، بدون شك هزينه هاي پايين تري را هم براي آن مي پردازيد. لذا بايستي در زمان خريد خود توجه ويژه اي به ابعاد داشته باشيد.

قيمت بلوك ساختماني
محل استفاده از بلوك
محل به كارگيري بلوك سفيد سيپوركس را هم مي‌توان يكي ديگر از مولفه هاي مهمي دانست كه ارتباط مستقيمي با قيمت آن دارد.

ممكن است در نگاه اول متوجه اين ارتباط نشويد. اما بايد عنوان كنم كه اين موضوع تا حدودي فني است.

در واقع بلوك هايي كه ضخامت بيشتري دارند، عموما براي ديوارهاي باربر مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال آن دسته از بلوك‌هاي نازك هم براي ديوارهاي غير باربر و حصاركشي به كار مي‌رود.

بديهي است كه بلوك هايي با ضخامت بيشتر، قيمت هاي بالاتري دارند.

لذا اگر به دنبال خريد بلوك سفيد سيپوركس براي ديوار باربر هستيد، بدون شك بايد هزينه هاي بيشتري را هم براي آن پرداخت نماييد.

برند سازنده بلوك
برند توليد كننده از ديگر مولفه هايي است كه مي تواند تاثير مستقيمي بر روي قيمت داشته باشد.

در واقع همان گونه كه در ابتداي متن هم اشاره كرديم، اين روزها تعداد زيادي از توليد كنندگان نسبت به ساخت بلوك‌هاي سيپوركس اقدام كرده‌اند.

اغلب آن ها استانداردهاي گوناگوني را براي توليد دنبال مي‌كنند.

مازاد بر اين قالب و تجهيزات ساخت آنها هم متفاوت مي باشد. همين فاكتور باعث شده تا قيمت خروجي آن ها نسبت به رقبايشان متمايز باشد.

بر همين مبنا بهتر است شما هم در زمان خريد، برندهاي مختلف را بررسي كرده و قيمت آنها را با همديگر مقايسه نماييد.

عرضه كننده
بيشتر توليد كننده هاي بلوك سفيد سيپوركس، فروش هاي خود را از طريق نمايندگي هاي شان انجام مي دهند.

با اين اوصاف گاها قيمت اين بلوك در بين عرضه كنندگان مي تواند تفاوت هاي مختلفي داشته باشد.

براي مثال برخي از عرضه كنندگان به دليل فاصله كمتر خود با كارگاه، هزينه هاي پايين تري براي حمل و نقل مي پردازند.

برخي ديگر هم حجم خريد بالاتري داشته و يا هزينه هاي نگهداري معقول تري دارند.

مجموع اين موارد باعث شده تا قيمت يك محصول متناسب با عرضه كنندگان مختلف تغيير نمايد.

براي مثال ممكن است قيمت بلوك سفيد هبلكس در تهران بالاتر از مشهد باشد چرا كه كارخانه ساخت بلوك هاي سفيد هبلكس در مشهد قرار دارد.

در مقابل ممكن است قيمت بلوك سفيد سيپوركس در تهران اندكي پايين تر از مشهد و شهرهاي ديگر باشد؛ چرا كه ورامين به عنوان انبار اين دسته از بلوك ها شناخته مي‌شود.

لذا بهتر است قبل از نهايي كردن خريد خود، حتماً به سراغ چند عرضه‌كننده مختلف برويد. نكات مهم در حين خريد بلوك سبك

نكات مهم در خريد بلوك سبك چيست
خريد بلوك سفيد سيپوركس
مزايا و البته ويژگي‌هاي بي‌نظيري كه بلوك‌هاي سيپوركس در خود دارند، موجب شده تا اين روزها بخش زيادي از افراد به دنبال خريد اين محصولات باشند.

با اين اوصاف تنوع در برند هاي سازنده و البته حجم بالاي عرضه‌كنندگان موجب شده تا مشتريان هم در زمان خريد دچار سردرگمي شوند.

به گونه اي كه در ميان انبوهي از انتخاب ها غرق مي شوند. اين موضوع فاكتوري است كه آن ها را به سمت خريد هاي اشتباه مي كشاند.

همان گونه كه اشاره كرديم، انتخاب عرضه كننده مي تواند فاكتور مهمي در انجام يك خريد موفق باشد.

ما در شركت سازه سبك آرسام سعي كرده ايم تا تمامي نيازهاي مشتريان را در بهترين وجه ممكن برطرف نماييم.

به همين جهت هم بوده كه علاوه بر ارائه محصولات مناسب، مشاوره هاي لازم را هم به مشتريان ارائه مي دهيم.

افزون بر اين موارد ما رقابتي ترين قيمت هاي بازار را هم در اختيار آنها قرار داده و به آن ها كمك مي كنيم تا خريدي هوشمندانه داشته باشند.

چنانچه شما هم به دنبال خريد بلوك سيپوركس يا هر نوع بلوك سبك ديگر هستيد، مي توانيد هم اكنون با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

چرا بلوك سيپوركس بهترين انتخاب است؟
بهترين انتخاب مصالح براي شما، مصالحي است كه مقاومت ساختمان را افزايش دهد.

بلوك سيپوركس، بلوكي استاندارد در صنعت ساخت و ساز است كه از آن در بسياري از پروژه هاي بزرگ استفاده شده است.
استاندارد بودن ساختمان نكته اي است كه بسيار پر اهميت است و بايد از مصالح استانداردي نيز استفاده شود.

با ما همراه باشيد با: اهميت استاندارد سازي ساختمان

چرا بلوك سيپوركس به صرفه است؟
اگر از بلوك هاي سيپوركس استفاده كنيد به مصالح ساختماني ديگر مثل سيمان، شن، ماسه و… نياز نداريد.

به راحتي با بلوك و چسب سيپوركس مي توانيد بلوك چيني ساختمان را شروع كنيد.

سيپوركس همان برند برتر براي انتخاب بهترين بلوك است؛ چرا كه استفاده از بلوك aac باعث صرفه‌ جويي در بسياري از هزينه‌ هاي جانبي مي‌ شود و كيفيت و دوام ساختمان را تا حد بسيار زيادي بالا مي‌برد.


فاطمه قاسمي
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: بلوك سبك، بلوك سيپوركس، بلوك هبلكس، بلوك عايق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۵۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)